п.1. АСОРТИМЕНТ
Питання #1: Які гральні карти можна у вас придбати?
Відповідь: Усі* гральні карти, які ви можете купити в нашому магазині, випущені United States Playing Card Company (або USPCC, з англ. Компанія Гральних Карт Сполучених Штатів). Це колоди гральних карт найвищої якості від перевіреного часом світового бренду зі США. USPCC лідирує на ринку виробництва гральних карт уже понад 135 років. Карти від цієї компанії - найпопулярніші у світі. Послугами цього заводу користуються кращі казино Лас-Вегаса. Саме колоди USPCC використовують 99% знаменитих ілюзіоністів та кардистів світу, включно з Девідом Копперфільдом, Девідом Блейном, Деном і Дейвом Бак та інших.
Гральні карти USPCC складаються зі щільно склеєних між собою двох листів особливого паперу і особливого покриття із додатковими удосконаленнями. Але у нас немає 100% пластикових карт. Навпаки, фірмове покриття, як Air-Cusion, забезпечує гральним картам довговічність та стійкість до деформацій. На відміну від пластикових карт, котрі схильні до заламування та стирання кольорів.
Усі карти в нашому магазині мають стандартний покерний розмір: 2,5"x3,5" або 6,35 x 8,89 см. При відборі гральних карт для нашого магазину ми керуємося такими критеріями, як: популярність, якість та унікальність дизайну колод. У нас ви можете купити класичні та професійні гральні карти Bicycle, Tally-Ho і Bee, а також кращі колекційні/подарункові колоди від таких компаній та продюсерів, як theory11, Dan and Dave, Art of Play та ін. У нас ви також можете придбати гральні карти зі старої фабрики, розташованої в Огайо**.
У нас немає нічого зайвого. Кожна колода гральних карт, що представлена у нас, є або результатом кропіткої роботи дизайнерів, або ж класичним еталоном якості. Саме тому вам, імовірно, буде важко визначитися з остаточним вибором. Але поквапимося обнадіяти вас: що б ви не придбали, вас не спіткає розчарування.
П2: Що у вас ще є, крім карт? Чи можна у вас купити фокусний реквізит?
В: У нашому магазині є такі розділи: карти для фокусів, одяг для фокусників та кардистів, аксесуари та реквізит для фокусів. Зокрема, у нас ви можете придбати нерозрізані аркуші гральних карт прямісінько з-під преса USPCC, покерні фішки з відомих казино, монети для фокусів, тримачі (холдери) для карт, шкатулки та сумки з картами, килимки для роботи з картами, кендами, а також різноманітний реквізит (цей розділ активно поповнюється). У нас можна придбати поролонові м'ячики, віск, невидимі нитки, еластичні нитки від Mesika, Loops, напальчники і багато іншого.
п.2. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ, ДОСТАВКА ТА СПЛАТА
П1: Як оформити замовлення у вашому інтернет-магазині?
В: Вам необхідно зайти в магазин, натиснути на зображення товару, який ви вподобали (колоди/аксесуари/книжки/DVD/...), а слідом обрати кількість товару, яка вам необхідна. Потім, коли ви визначились з кількістю, вам необхідно додати товар у кошик. Не хвилюйтеся, в кінці оформлення замовлення у вас ще буде можливість підкоригувати кількість обраних товарів або зовсім видалити їх з кошика. Якщо ви волієте негайно зробити замовлення - перейдіть до кошика та слідуйте вказаним там інструкціям. Протягом оформлення замовлення, ви зрозумієте які є способи доставки та сплати за замовлення. Також про це ви можете дізнатися нижче.
П2: Як купити гральні карти в Києві?
В: Купити гральні карти в Києві дуже просто. Оформлюючи замовлення на суму від 500 грн. у вас з'являється спосіб доставки "Самовивізом", де вам треба індивідуально домовитися з нами про час та місце зустрічі телефоном або через email (зазвичай, поруч з нашим складом в центрі Києва). Примітка: ми намагатимемося зв’язатися з вами по телефону, ви також можете написати нам на email. Утім, ваше замовлення буде анульоване, якщо ми не отримаємо від вас відповіді протягом тижня.
П3: Як купити гральні карти та інші товари в Україні?
В: Існує всього два варіанти. Передоплатою (вартість товарів + вартість доставки) Новою Поштою і передоплатою (вартість товарів + вартість доставки) Укрпоштою. Замовлення на нашому сайті не відправляються післяплатою. Аби оформити та отримати замовлення, вам треба мати паспорт, адже саме з ним ви будете отримувати вашу посилку.
Щодо замовлень на окуповані території Криму, Севастополя, ОРДЛО, Росії та Білорусі: доставка поштовими операторами та нашим сайтом не виконується. В разі оформлення такого замовлення, кошти поверненню не підлягають і переводяться на потреби ЗСУ чи благодійність.
П4: Як замовити передоплатою Новою Поштою по Україні?
В: Спочатку переконайтеся, що у вашому населеному пункті є відділення Нової Пошти і ви його вказали, оформлюючи замовлення***. Після завершення оформлення замовлення Новою Поштою, ви переходите до сплати. Для швидкої транзакції рекомендуємо вам користуватися будь-яким із наданих і надійно захищених сервісів WayForPay (оплата онлайн картою Visa чи MasterCard, Приват24), утім, ви також можете сплатити готівкою за допомогою терміналу ПриватБанку в численних населених пунктах України (після успішного оформлення замовлення вам треба знайти термінал ПриватБанку й авторизуватися за допомогою номера мобільного, далі у вкладці "Мої платежі" знайти й оплатити виставлений нами рахунок). Усі інструкції зі сплати надаються сервісом WayForPay в процесі оформлення замовлення.
Увага: ми не приймаємо сплату з інших сервісів, як-то Webmoney, поповнення мобільного і таке інше. PayPal не доступний для підприємництва в Україні, тож ми не можемо приймати такі платежі також. Якщо з будь-яких причин ви не сплатили за ваше замовлення через сервіс WayForPay, ви можете зробити це з вашого особистого кабінету на нашому сайті. Ваше замовлення анулюється, якщо ви не сплатите його протягом 3 діб.
Через 1-4 робочих дні**** після того, як ви успішно оформили та сплатили замовлення, ми відправляємо його на обраний вами склад Нової Пошти. Про відправлення ми повідомляємо вас через email, вказуючи номер відстеження вашої посилки. Також, на вказаний вами номер мобільного від Нової Пошти буде відправлене смс, щойно посилка буде доставлена на ваш склад. Посилку можна забрати лише з паспортом/водійським посвідченням. Лише ви несете відповідальність за своєчасне відстеження та отримання вашого замовлення. У випадку повернення посилки (ви не забрали її у встановлені поштовим оператором терміни або вказали неправильну адресу) ми можемо відправити вам її повторно (після вашої сплати за повторну доставку) або відшкодувати вартість вмісту посилки (без урахування вартості доставки) з урахуванням податків, банківської комісії та комісії WayForPay.
Доставка Новою Поштою має кілька переваг:
• цей спосіб найшвидший - доставка "склад-склад" Новою Поштою відбувається протягом 1-3 днів після відправлення
• ви завжди можете дізнатися, де знаходиться ваше замовлення, ввівши номер відстеження у відповідне вікно на сайті Нової Пошти
П5: Як замовити передоплатою Укрпоштою по Україні?
В: Спочатку переконайтеся, що ви правильно вказали П.І.Б. та повну адресу отримувача, оформлюючи замовлення. Після завершення оформлення замовлення Укрпоштою, ви переходите до сплати. Для швидкої транзакції рекомендуємо вам користуватися будь-яким із наданих і надійно захищених сервісів WayForPay (оплата онлайн картою Visa чи MasterCard, Приват24), утім, ви також можете сплатити готівкою за допомогою терміналу ПриватБанку в численних населених пунктах України (після успішного оформлення замовлення, вам треба знайти термінал ПриватБанку й авторизуватися за допомогою номера мобільного, далі у вкладці "Мої платежі" знайти й оплатити виставлений нами рахунок). Усі інструкції зі сплати надаються сервісом WayForPay в процесі оформлення замовлення.
Увага: ми не приймаємо сплату з інших сервісів, як-то Webmoney, поповнення мобільного і таке інше. PayPal не доступний для підприємництва в Україні, тож ми не можемо приймати такі платежі також. Якщо з будь-яких причин ви не сплатили за ваше замовлення через сервіс WayForPay, ви можете зробити це з вашого особистого кабінету на нашому сайті. Ваше замовлення анулюється, якщо ви не сплатите його протягом 3 діб.
Через 1-4 робочих дні після того, як ви успішно оформили та сплатили замовлення, ми відправляємо його за вказаною вами адресою. Про відправлення ми повідомляємо вас через email, вказуючи номер відстеження вашої посилки. Посилку можна забрати у найближчому до вас відділенні Укрпошти лише з паспортом/водійським посвідченням. Лише ви несете відповідальність за своєчасне відстеження та отримання вашого замовлення. У випадку повернення посилки (ви не забрали її у встановлені поштовим оператором терміни або вказали неправильну адресу) ми можемо відправити вам її повторно (після вашої сплати за повторну доставку) або відшкодувати вартість вмісту посилки (без урахування вартості доставки) з урахуванням податків, банківської комісії та комісії WayForPay.
Доставка Укрпоштою має кілька переваг:
• цей спосіб найдешевший
• ви завжди можете дізнатися, де знаходиться ваше замовлення, ввівши номер відстеження у відповідне вікно на сайті Укрпошти
П6: Як замовити карти та інші товари в країни Європи та світу?
В: Спочатку переконайтеся, що ви правильно вказали П.І.Б. та повну адресу отримувача, оформлюючи замовлення. Після завершення оформлення замовлення Укрпоштою, ви переходите до сплати онлайн картою Visa чи MasterCard через надійно захищений сервіс WayForPay. Усі інструкції зі сплати надаються сервісом WayForPay в процесі оформлення замовлення. Кошти з вашої карти будуть зняті у валюті вашої карти (ви можете сплатити у рублях, доларах, євро, фунтах і т. ін.), інвойс буде виставлений в українських гривнях.
Увага: ми не приймаємо сплату з інших сервісів, як-то Webmoney, поповнення мобільного і таке інше. PayPal не доступний для підприємництва в Україні, тож ми не можемо приймати такі платежі також. Наші способи оплати надані авторитетною системою платежів WayForPay. Зазвичай, вони працюють без проблем, але іноді ваш банк може прийняти вашу спробу сплати за підозрілу активність (імовірно, це тому що ви ніколи раніше не робили покупки в українських магазинах). У випадку будь-яких помилок під час оплати, будь ласка, зателефонуйте в службу підтримки вашого банку і попросіть їх зняти будь-які обмеження, котрі перешкоджають вашій оплаті на нашому сайті. Далі спробуйте cплатити ваше замовлення з вашого особистого кабінету (меню замовлень) чи просто створіть нове замовлення. Ваше замовлення анулюється, якщо ви не сплатите його протягом 3 діб.
Через 1-4 робочих дні після того, як ви успішно оформили та сплатили замовлення, ми відправляємо його за вказаною вами адресою. Посилка в країни Європи та світу йтиме від 1 до 4 тижнів. Про відправлення ми повідомляємо вас через email, вказуючи номер відстеження вашої посилки. З цим кодом посилку можна відстежити по території України, а згодом і території вашої країни на сайті Укрпошти та вашого поштового оператора відповідно. Посилку можна забрати у найближчому до вас відділенні Укрпошти лише з паспортом/водійським посвідченням. Лише ви несете відповідальність за своєчасне відстеження та отримання вашого замовлення. У випадку повернення посилки (ви не забрали її у встановлені поштовим оператором терміни або вказали неправильну адресу) ми можемо відправити вам її повторно (після вашої сплати за повторну доставку) або відшкодувати вартість вмісту посилки (без урахування вартості доставки) з урахуванням податків, банківської комісії та комісії WayForPay.
Доставка в країни Європи та світу коштує 400-500 грн за 1-4 товари. За 5-8 товарів вартість доставки збільшиться на 10-40%. Більш детальний прорахунок доступний під час оформлення замовлення. Оформлюючи замовлення, ви автоматично приймаєте на себе відповідальність за усі можливі податки та мита, що стягуються на митниці чи пошті вашої країни. Ми також не несемо відповідальності за будь-які пошкодження товарів, нанесені митною чи поштовою службами вашої країни.
П7: Коли моє замовлення буде відправлене? Скільки йтиме посилка по Україні та в інші країни?
В: Усі замовлення відправляються протягом 1-4 робочих днів після їх успішного оформлення та оплати. Посилка по Україні йтиме 1-3 дні Новою Поштою і 3-10 днів Укрпоштою, в інші країни від 1 до 4 тижнів. Напередодні свят може бути затримка із відправленням замовлень (на 2-3 дні більше вказаних термінів по Україні, плюс 1-2 тижні для закордону). Доставка в деякі країни (зокрема, Азії) іноді може тривати довше, одного разу посилка була затримана на сортуванні/митниці протягом місяця. Вона була доставлена клієнту, але на це пішло понад 2 місяці. Варто зазначити, що виняток з нашого понад 10-річного досвіду роботи, але, будь ласка, майте на увазі, що таке теж може трапитись і плануйте ваші покупки зазделегідь.
П8: Чи я можу сплатити своє замовлення пізніше? (Я хочу сплатити при отриманні / Можна сплатити частинами? / Не буду платити через сайт / Дайте номер картки, я скину / Я поповню ваш мобільний / etc)
В: У разі оформлення замовлення із доставкою Новою Поштою/Укрпоштою по Україні чи в інші країни світу, ви маєте три дні, аби сплатити його, якщо з якоїсь причини ви не зробили цього одразу. Якщо у вас виникли проблеми з оплатою на стадії заповнення даних банківської карти чи номера телефону для сплати через термінал, ви втратили зв'язок зі сторінкою сервісу WayForPay тощо, ви можете завершити ваше замовлення та сплатити його з вашого особистого кабінету. Майте на увазі, що по закінченню трьох діб вміст вашого несплаченого кошика буде очищено, а несплачені замовлення - анульовані. Для замовлень по Україні можливість сплатити готівкою через термінал перестає бути доступною по закінченню трьох діб за ініціативи сервіса WayForPay. Утім, теоретично, ви все ще можете завершити оплату за застарілим інвойсом, який за відповідного вибору був відправлений на ваш email, і після спливу 3-денного терміну. Утім закликаємо вас утриматися від таких дій, оскільки навіть за умови сплати замовлення по інвойсу пізніше, ніж через 3 дні, воно не буде відправлене. Повернення коштів за таке замовлення буде виконане з урахуванням податків, банківської комісії та комісії WayForPay.
Оплата при отриманні/частинами і будь-яким іншим способом, крім доступних на нашому сайті, виключена.
П9: Чи я можу відмовитися від свого замовлення?
В: Ви можете відмовитися від вашого замовлення, якщо воно ще не було відправлене, повідомивши про це нас через email. Враховуйте, що в разі повернення коштів за невідправлене замовлення, ми не відшкодовуємо податки, банківську комісію та комісію WayForPay. З рештою випадків повернення коштів/заміни товару ви можете ознайомитися тут.
П10: Що робити, якщо у мене немає паспорта і я хочу оформити замовлення по Україні чи в іншу країну?
В: У такому разі, оформлюючи замовлення, вам необхідно вказати паспортні дані та домашню адресу ваших батьків або будь-якої іншої людини, яка має паспорт і яка допоможе вам забрати посилку з пошти, адже без паспорта це зробити неможливо.
П11: Як купити навчальне відео? Де його можна подивитися?
В: Навчальні відео ви можете придбати так само, як і будь-який інший товар в магазині. При цьому, якщо ви замовляєте лише навчальні відео, які не передбачають доставку реквізиту, вам не треба платити за доставку. Адже доступ до навчальних відео відкривається у вашому особистому кабінеті в розділі "Навчання" миттєво після сплати.
П12: Чому мені не прийшов лист з підтвердженням мого замовлення?
О: Усі листи з підтвердженням сплати/відправлення вашого замовлення відправляються автоматично в терміни, вказані вище. Причин, чому ви не отримали від нас email може бути кілька. Імовірно, лист потрапив до теки зі спамом або ж ви перевіряєте не той email, за допомогою якого ви реєструвалися/входили на сайт, коли оформлювали замовлення. Не виключено, що ви не до кінця оформили замовлення і не сплатили за нього. Ви завжди можете завершити оформлення замовлення з вашого особистого кабінету й після успішної сплати лист буде відправлений на ваш email. Також, є дуже невелика ймовірність, що лист був відправлений, але ваш специфічний email його не прийняв. Уся історія відправлених нами листів, а також інформація про статус замовлень і коди відстеження для відправлених замовлень доступні у вашому особистому кабінеті. Ви самостійно несете відповідальність за відстеження та своєчасне отримання посилки із замовленням. У випадку повернення посилки назад ми можемо відправити її вам ще раз лише після повторної сплати за доставку.
п.3. ГАРАНТІЇ Й ІНШІ ПИТАННЯ
П1: Які гарантії, що я отримаю посилку і вона буде цілою? (Чи можна вам довіряти? / Я сам такі боріжні, як ваша, можу за день написати / Не вірю, що ви працюєте з 2010 року / etc)
В: За нас говорить наш досвід роботи на українському та світовому ринку - з 2010 року ми відправили понад 30,000 замовлень, про якість сервісу та товарів свідчать численні відгуки по всьому магазину (включаючи наш старий сайт з 2010 по 2013 рр). Крім сайту, ми також активно ведемо соціальні мережі (YouTube - з 2009 року, Twitter - 2010, Facebook - 2010, Instagram - 2015). Ми працюємо чесно та сплачуємо податки в український бюджет. Докладніше про нас читайте тут.
Ми ретельно запаковуємо усі посилки, огортаючи товар у захисний матеріал, і надаємо код відстеження для кожного відправленого замовлення. На жаль, ми не можемо нести відповідальність за благонадійність роботи поштових операторів та митних служб, тому, у випадку втрати посилки, просимо спершу звертатися для з'ясування обставин до відповідних органів/організацій з кодом відстеження вашої посилки (відправляється на email і доступний в особистому кабінеті на сайті). Попри те, що проблеми з цілісністю/доставкою замовлення - велика рідкість у нашій практиці, детальніше про вирішення подібних питань ви можете дізнатися тут.
П2: Чи можна повернути замовлення/товар?
В: Увесь вміст замовлення чи окремі товари, після того, як ви їх розпакували, можна повернути лише у виняткових випадках. Докладніше - тут.
П3: Як дізнатися, скільки коштує колода в доларах/євро?
В: Інформація про курс гривні до будь-якої іншої валюти станом на сьогодні наявна на сайті Національного Банку України і вашого національного банку.
П4: А чи є у вас карти Bicycle Karnival Scorpion Assassins Faded GAFF mini deck?
В: Саме такі - навряд чи. Але в будь-якому разі користуйтеся пошуком в магазині.
П5: Яка колода краща - Bicycle чи Tally-Ho?
В: Відповідь на це питання - тут.
П6: А чи є у вас знижки?
В: Так. Під час різноманітних акцій, про які ми оголошуємо в нашому блозі, розсилці та соцмережах, ми надаємо можливість значно зекономити у (перед)святкові періоди і не тільки. Крім того, у нас працює система бонусів. Купуючи будь-які товари на нашому сайті, ви заробляєте очки, котрі можете згодом витрачати під час оформлення наступних замовлень. Докладніше - тут.
П7: Чи я можу "забронювати" карти і купити їх пізніше?
В: Ні. Але ви можете отримати сповіщення на ваш email, щойно той чи інший товар з'явиться в наявності, якщо його розкупили до вас. Для цього зайдіть на сторінку товару, якого немає в наявності, і залиште адресу вашої електронної пошти у спеціальному полі під заголовком товару.
Маєте ще питання? Звертайтеся на наш email.
* - за винятком колод, в описі яких вказано, що вони вироблені на інших фабриках.
** - детальніше про цінність гральних карт, вироблених на старій фабриці USPCC в Цинциннаті, Огайо читайте тут і тут.
*** - за замовчуванням, якщо ви не вказали номер відділення, ваше замовлення відправляється на склад №1 вашого населеного пункту.
**** - робочі дні згідно Кодексу законів про працю України.